HTML

Csodás kis életem újabb szuper kalandja :)

Felfedezni, átélni, megérteni, másképp látni, mosolyogni, ismerkedni, tanulni, fejlődni, pihenni, beszélgetni, dolgozni, úszni, megnézni, átlátni, élni... :)

Friss topikok

2012.08.14. 17:43 'Or

Gyanta (fiúk, nyugodtan ugorjátok át ezt a részt... :))

Nőként, szerintem mindannyian szembesülünk azzal, hogy nyáron sűrűbben járunk a kozmetikushoz, mint más évszakokban, hogy esetleg túl legyünk a néhány perces gyantás kínzáson... Megkérdeztem még anno a kozmetikusomat, és azt mondta, hogy persze azért, mert ilyenkor gyorsabban nő minden (köröm, haj, szőr)... :)

És Dubai, pedig ugye nem arról híres, hogy hideg lenne... 

Úgyhogy, miután bizonyosságot nyert, hogy nem ártana meglátogatnom, egy helyi kozmetikát, erőt vettem magamon, és elmentem... 

Pasik... tényleg huss... :)

Itt a kozmetikákat Tips and Toes-nak hívják, foglalkoznak pedikürrel, manikürrel, gyantázással... Szóval meglátogattam a hozzám legközelebb eső ilyen helyet... :) 
Otthon is szuper kozmetikusom van - gyors, hatékony, kevésbé fájdalmas - de itt ez a csaj, egyszerűen fantasztikus volt... A fazon gyantára külön gyantát használnak, amivel még kevésbé fájdalmas a dolog... És bár nem tudom azt mondani, hogy felemelő volt a dolog, és minden nap szeretnék egy ilyenen részt venni, de sokkal jobb volt, mint otthon. :)

Aki pasi, és ezt olvassa, magára vessen... Én szóltam az elején... :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://aventure-extraordinare.blog.hu/api/trackback/id/tr14712352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása