HTML

Csodás kis életem újabb szuper kalandja :)

Felfedezni, átélni, megérteni, másképp látni, mosolyogni, ismerkedni, tanulni, fejlődni, pihenni, beszélgetni, dolgozni, úszni, megnézni, átlátni, élni... :)

Friss topikok

2012.08.13. 19:55 'Or

Magyarok mindenhol...

Még mielőtt kijöttem feljelentkeztem a facebook "Hungarians in Dubai" csoportjába, ahol az egyik lányzó július 12-re, tehát az első csütörtökömre (ami itt a péntek) szervezett egy kis összejövetelt, hogy mi magyarok találkozzunk, ha van kedvünk hozzá... Szóval nehogy unatkozzak a Matt-es céges ivászat után, gondoltam elmegyek, és megismerek még egy pár embert. :)

Általában az összes találkozó, vagy buli egy-egy hotelben, ill. annak az éttermében van. Ez is így történt, a Le Meridien Warehouse nevezetű éttermében volt, közel a reptérhez - ergo nem olyan közel a lakáshoz... 

A taxis, aki elvitt a helyre egy palesztin pasi volt, aki a beszédesebb taxisofőrök közé tartozik (itt ált. inkább nem beszélgetnek veled), és kb. az út felénél már ott tartottunk, hogy vajon milyen pasit fogok ma hazavinni, mert ha már elmegyek bulizni, és úgyis mindjárt jön a Ramadan, akkor nem lehet, hogy ne vigyek fel magamhoz pasit... Egy palesztin pasi, aki muszlim, tartja a vallást, és élvezi az életet... :D Azt hittem, hogy valami überszürreális filmben szereplek épp akkor.... :)

A találkozón nem voltunk sokan, és főleg lányok voltak, de nagyon kedvesek voltak, telefonszámokat cseréltünk, beszélgettünk, ittunk egy kicsit, és persze infokat gyűjtöttem, hogy milyen is idekint az élet... :)

Azt el kell mondanom, hogy mindenki nagyon segítőkész - bármilyen nemzetiségről legyen is szó -, merthogy itt mindenki bevándorló, és egyszer volt olyan szituációban, mint a frissen érkezettek... :)

Csak, hogy tisztázzuk, nem vittem fel magamhoz senkit... :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://aventure-extraordinare.blog.hu/api/trackback/id/tr664710724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása