HTML

Csodás kis életem újabb szuper kalandja :)

Felfedezni, átélni, megérteni, másképp látni, mosolyogni, ismerkedni, tanulni, fejlődni, pihenni, beszélgetni, dolgozni, úszni, megnézni, átlátni, élni... :)

Friss topikok

2012.07.28. 19:43 'Or

Lássuk az első napot... :)

A megérkezésem utáni első napon elég sokáig aludtam... :) Mily meglepő... Hiszen hétvége... :) Miután felkeltem, gondoltam elmegyek az egyik közeli közértbe, hogy vegyek magamnak vizet, kaját, körülnézzek, stb. :)

Ez nem hangzik annyira teljesíthetetlen feladatnak, hiszen a "bolt" csak kb. 3 utcányira van, és nagyon bátran el is indultam kb. du. 3-kor nagyjából 40 fokban víz nélkül... Gondoltam fényképezek odafele, de egy "kicsit" párás volt az idő, így szegény kis fényképezőgép nem igazán bírta... 

Ilyen képek készültek: 

P7070116.JPG P7070117.JPG P7070119.JPG P7070121.JPG

Végül azért szépen eljutottam a boltba, nem is volt annyira "meleg", de azért nem bántam, hogy bent ment a légkondi... :) 

És, mit találtam... :D

P7070122.JPG

Nehogy hiányoljam akár egy napig is a magyar ízeket. :)

Miután bevásároltam, elindultam vissza, és "néhány" csomaggal a kezemben már nem volt annyira szuper a gyaloglás... 

Úgyhogy miután visszaértem, gondoltam épp ideje meglátogatni a medencét... :)

P7070128.JPG P7070137.JPG P7070139.JPG

A medence vize nem hideg... Legalábbis nem annyira mint otthon... Viszont, ha kellőképp fel vagy melegedve, akkor egy kicsit lehűt... De nem annyira. :)

Viszont pozitív meglepetésként, megismerkedtem Alexandrával, egy brazil lánnyal, aki a szembelévő házban lakik. Jót beszélgettünk, mondta, hogy ha bármire szükségem van, csak szóljak neki nyugodtan, tudja, hogy milyen az első időszak Dubai-ban. :) Ő már több, mint egy éve van itt. Megadta a telefonszámát, tényleg nagyon segítőkész volt. 

Úgyhogy jól indult és fejeződött is be az első napom, csináltam még némi vacsit, mert nagyon éhes voltam, és mivel még nem sikerült átállni az itteni időre, így némi internetezéssel, beszélgetéssel töltöttem az időt, és próbáltam "korán" ágyba kerülni, hogy másnap ne full komásan menjek dolgozni 7-re... :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://aventure-extraordinare.blog.hu/api/trackback/id/tr1004683881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása