HTML

Csodás kis életem újabb szuper kalandja :)

Felfedezni, átélni, megérteni, másképp látni, mosolyogni, ismerkedni, tanulni, fejlődni, pihenni, beszélgetni, dolgozni, úszni, megnézni, átlátni, élni... :)

Friss topikok

2012.08.13. 21:17 'Or

Az első hétvége

Ha már mindenből kb. volt első, akkor a hétvégét se hagyjuk ki... :)

Igazán Vikisen kezdődött, azaz kb. 1-ig aludtam pénteken alias "szombaton"... :) Késő délután/kora este bementünk a Ritával a Marinára, hogy ő is megmutassa nekem, hogy vajon milyen is... Bementünk házakba, hátha meg tudtunk volna nézni egy-két lakást, hogy milyenek is, de ez sajnos nem jött össze. Ettől függetlenül jót sétáltunk, fényképezgettünk, így délután azért kicsit más volt az összhatás, mint este... De még mindig Greens párti vagyok... :)

 IMG00118-20120713-1716.jpg IMG00116-20120713-1715.jpg IMG00117-20120713-1715.jpg

Lementünk megint az öbölhöz. A víz kb. ugyanolyan meleg volt, mint két napja, viszont láttam tevéket... :) Ott sétáltak a parton, gondolom, simán lehetett volna tevegelni rajtuk, ha megkéred a fickót, aki csak simán állt az egyik tevén, miközben szépen grasszáltak tovább a tengerparton. :)

IMG00119-20120713-1906.jpg IMG00120-20120713-1906.jpg

Jah igen... A muszlim nők, akik tényleg tartják a vallást ruhában fürdenek... és még a sál is a fejükön van... 

Mivel elég meleg volt, ezért megálltunk venni vizet egy fagyisnál, és ha már ott voltunk, akkor persze vettünk fagyit is. A fagyit 3 féle méretben kérheted... Kicsiben - ez kb. 1,5 gombóc fagyinak felel meg, közepesben - ez kb. kicsit több mint 2 gombócnak felel meg, és nagyban - ami kb. 3 gombócnak felel meg. :) Olyan fagyis kanaluk van, mint amilyennel pl. a sárgadinnyét szoktuk kivájni, kis golyókat csinálni belőle, csak ezek nem kis golyók, hanem irtó nagyok... 

És az egyik legfuribb dolog, amire mindenféleképpen szükség van Dubai-ban, főleg nyáron, a fagyizó mellett lévő boltban kapható... Felismeritek, hogy mit árulnak? :)

IMG00123-20120713-1948.jpg IMG00124-20120713-1949.jpg

Szombaton ugyancsak alvással telt a fél napom, majd a másik felét az Alexandrával töltöttem a medence mellett. :) Este pedig ugyancsak a medencénél megismerkedtünk Ignacio-val - röviden csak Nacho-val -, aki egy spanyol fiú, ugyanabban a házban lakik, ahol én laktam, és jött ő is úszni. Nagyon jó fej csávó, irtó humoros, folyamatosan poénkodik. :) Nagyon szimpi... ;) Megadta nekünk az e-mail címét, mert a telefonszámát nem tudja fejből, hogy nyugodtan keressük meg, menjünk majd valamerre, vagy ha kell segítség akkor szóljak nyugodtan... Entiendo Senor... :D

Így végülis 1 hét leforgása alatt, gazdagabb lettem 2 baráttal/ismerőssel, új kollégákkal, magyar társasággal, némi színnel (barnább lettem, nem pirosabb), új élményekkel... :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://aventure-extraordinare.blog.hu/api/trackback/id/tr424710880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása